Afgelopen week was ik aanwezig bij een training van Wini, een van onze leveranciers, waar ik werd bijgespijkerd over de aankomende lancering van hun nieuwe tool: Mijn Buro Principe.
Deze handige kantoorinrichtingstool zullen wij ook gaan toevoegen aan onze nieuwe website. Met Mijn Buro Principe kunt u als klant een check doen om te kijken hoe uw kantoor het meest efficiënt kan worden ingedeeld en ingericht. Aan de hand van enkele vragen en afbeeldingen van diverse inrichtingen wordt er een analyse gemaakt van uw wensen wat betreft uw ideale kantoorinrichting. Hieruit volgt een advies welk kantoor het beste bij uw specifieke kenmerken past.
De klantvriendelijke tool heeft mij zeer enthousiast gemaakt. Er wordt namelijk goed gekeken naar uw bedrijfsprofiel en wat uw kantoorpand echt nodig heeft. Een veelvoorkomende aanname is dat een bedrijf met 50 werknemers ook 50 bureaus nodig heeft. Dit hoeft uiteraard niet het geval te zijn als werknemers veel moeten reizen voor hun werk of bepaalde dagen thuiswerken. Wini’s tool geeft de efficiënte verhoudingen aan wat betreft uw kantoorpand: van diverse werkplekken tot vergaderruimtes. Het kan zijn dat 25 bureaus, enkele flexwerkplekken en een vergadertafel ruim voldoende zijn. En er wordt niet alleen gekeken naar de indeling van uw kantoor: ook uw voorkeuren met betrekking tot stijl worden inbegrepen.
In de kantoorinrichtingsbranche wordt het voor klanten steeds makkelijker gemaakt om hun dikwijls abstracte gedachten wat betreft hun kantoorinrichting te concretiseren met behulp van nieuwe technologieën. Hierdoor kan ik zelf ook weer beter de wensen van klanten voor mij zien en hun steeds gedetailleerdere adviezen en ontwerpen bieden die voldoen aan hun verwachtingen. Ik kijk dus uit naar deze mooie aanvulling van onze website. Ook geïnteresseerd in deze tool? Houdt dan onze website of nieuwsbrief in de gaten!